Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 41-50 z 108.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2014Benefits and risks of self-financing of NGOS: empirical evidence from the Czech republic, Slovakia and AustriaVaceková, Gabriela; Svidroňová, Mária
2014Využívanie platobných kariet a efektívnosť bánkKočišová, Kristína
2014Scenarios and their application in strategic planningVacík, Emil; Fotr, Jiří; Špaček, Miroslav; Souček, Ivan
2014Hypotéza permanentního příjmu v zemích visegrádské skupinyPánková, Václava
2014The effects of co-brand marketing mix strategies on customer satisfaction, trust and loyality for medium and small traders and manufacturesKim, Ki-Pyeong; Kim, Yoo-Oh; Lee, Min-Kweon; Myoung-Kil, Youn
2014Role of learning organization In building consumer confidenceAdamska, Małgorzat; Minárová, Martina
2014Gavurová, Beáta; Šoltés, Vincent; Kafková, Katarína; Černý, Ľuboš. Vybrané aspekty efektívnosti slovenského zdravotníctva: jednodňová zdravotná starostlivosť a jej rozvoj v podmienkach Slovenskej republiky. Technická univerzita v Košiciách, 2013Šikula, Milan
2014The numerical example for evaluating the criteria describing the quality of the trip by international trainSivilevičius, Henrikas; Maskeliūnaitė, Lijana
2014The analysis of the creative industry linked in connection with the economic developmentKloudová, Jitka; Chwaszcz, Ondřej
2014Destination atractiveness of Slovakia: perspectivenes of demand from major tourism source marketsPompurová, Kristína; Šimočková, Ivana