Název: Komunikační plán "na novou tvář" Techmania Science Center v roce 2014
Další názvy: The communication plan of "the new image" of Techmania Science Center in 2014
Autoři: Marková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová, Dita
Oponent: Čechurová, Lenka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12607
Klíčová slova: Techmania Science Center;komunikační plán;marketingová komunikace;situační analýza;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: Techmania Science Center;communication plan;marketing communication;strategic analysis;marketing research
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá navržením komunikačního plánu Techmania Science Center o. p. s., které prošlo významnou přestavbou hlavní expoziční haly a vystavěním nového 3D Planetária. Vznikla zde tedy potřeba komunikovat tyto změny cílovým skupinám science centra, a získat tím návštěvnost potřebnou k dosažení cílů organizace. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. První kapitola stručně představí Techmania Science Center o. p. s. Druhá kapitola obsahuje vybrané situační analýzy, které napomohou k určení silných a slabých stránek science centra, příležitostí a hrozeb vnějšího prostředí organizace, a dále k definování cílů a strategie. Třetí kapitola se věnuje marketingovému výzkumu, který je zaměřený na jednu z cílových skupin science centra. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní návrh komunikačního plánu. V této části jsou uvedeny komunikační nástroje, které jsou rozšířené o návrhy nových komunikačních aktivit, které mohou být využity v praxi science centra. V závěru jsou popsány návrhy a doporučení týkající se komunikačních aktivit, které mohou v budoucnu doplnit komunikační mix.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with a proposal of a communication plan for Techmania Science Center o. p. s, which has undergone a significant reconstruction of the main exhibition hall, and construction of a new 3D Planetarium. Therefore a need arose to communicate these changes to the target groups of the science centre, and to get the attendance needed to achieve the organization's goals. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter briefly introduces Techmania Science Center o. p. s. The second chapter contains selected strategic analyses that will help to identify the strengths and weaknesses of the science centre, opportunities and threats of the external environment to the organization, and to define the objectives and strategies. The third chapter is devoted to marketing research, which is focused on one of the target groups of the science centre. The fourth chapter contains the proposal of the communication plan. There are communication tools used in this section that are enhanced by proposals of new communication activities that can be used in the practice of the science centre. In the conclusion, suggestions and recommendations are described concerning the communication activities that may fill in the communication mix in the future.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Katerina_Markova.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova_V.pdfPosudek vedoucího práce634,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova_O.pdfPosudek oponenta práce508 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova_P.pdfPrůběh obhajoby práce146,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12607

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.