Název: | Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni ZŠ. |
Další názvy: | Using unconventional aids in co-operative games at primary school. |
Autoři: | Čecháková, Kristýna |
Vedoucí práce/školitel: | Kolovská, Ilona |
Oponent: | Charvát, Luboš |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12891 |
Klíčová slova: | školní zařízení;cvičební pomůcky;pohybové hry;kooperační hry;mladší školní věk |
Klíčová slova v dalším jazyce: | school equipment;training aids;motion games;cooperative games;school age |
Abstrakt: | V této diplomové práci na téma "Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni základní školy" bylo naším úkolem vybrat vhodné kooperační hry pro děti mladšího školního věku a vyrobit netradiční pomůcky, které při realizaci her využijeme. V první části této práce nalezneme teoretické podklady pro realizaci kooperačních her, vysvětlení specifických pojmů z této oblasti sportu, charakteristiku cvičebních pomůcek a rozbor mladšího školního věku. Ve druhé části této práce lze naleznout deset kooperačních her, které byly realizovány na 15. základní škole v Plzni a čtyři netradiční pomůcky, které jsme vyrobili společně s dětmi třídy 2. B též na 15. základní škole. Praktickou část práce lze využít jako návod, či inspiraci pro pedagogy nejen prvního stupně základní školy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis addresses using unconventional aids in co-operative games at primary school. It discusses the aim to choose suitable co-operative games for lower primary school children and design unconventional aids used in the implementation of games. The first part of this thesis deals with theoretical basis of the implementation of co-operative games, explanation of specific sport terms, characteristics of exercise equipment and analysis of lower primary school age. The second part is focused on ten co-operative games implemented at the 15 Primary School in Plzeň and four unconventional aids made together with children of 2. B at the same school. Practical part can be used as an instruction or inspiration not only for lower primary school teachers. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Cechakova.pdf | Plný text práce | 2,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
CECHAKOVA VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 171,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
CECHAKOVA OP.pdf | Posudek oponenta práce | 126,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
CECHAKOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 48,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12891
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.