Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Libuše
dc.contributor.authorGálová, Ivana
dc.date.accepted2012-05-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:53:27Z
dc.date.available2011-06-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:53:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier45375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5731
dc.description.abstractTato práce se zabývá otázkou, zda se předškolní děti mohou učit cizímu jazyku. Je zaměřena výhradně na děti předškolního věku, jejichž rodný jazyk je jiný než angličtina a angličtinu se učí jako cizí jazyk v mateřské škole. Práce se zabývá otázkou, jak může věk dítěte ovlivnit proces učení se cizímu jazyku. Otázka věku je spojena s problematikou vývojových charakteristik předškolního dítěte a dalších rysů významných pro učební proces. Práce dále nabízí přehled klíčových aspektů spojených s výukovými metodami vhodnými pro děti předškolního věku. Součástí práce je i odborná diskuse, která má za cíl identifikovat různé přístupy k otázce, zda by se děti měly začít učit cizí jazyk již ve věku předškolním. Hlavním cílem práce je prokázat, že učit se cizí jazyk v předškolním věku je nejen možné, ale i smysluplné.cs
dc.format35 s. (68 858 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectdětics
dc.subjectvýuka jazykůcs
dc.subjectangličtinacs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.subjectmetodika výuky cizích jazykůcs
dc.titleMohou se děti předškolního věku "učit" cizímu jazyku?cs
dc.title.alternativeCan Preschool Children "Learn" a Foreign Language?en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the question whether pre-school children can learn a foreign language. It is focused solely on pre-school children whose first language is other than English. These children learn English as a foreign language in pre-school programmes or in kindergarten but do not use this language as a natural means of communication. The work demonstrates how the age at which a person is exposed to a foreign language influences the learning process. The age issue is related to child?s levels of development and other characteristics significant for pre-school learners. Furthermore, the thesis offers a summary of key aspects connected with teaching methods suitable for pre-school children. The included discussion aims to identify different attitudes to the question whether children should begin learning a foreign language as young as pre-school. The main purpose of the work is to provide an evidence for the fact that learning a foreign language at pre-school age is possible and meaningful.en
dc.title.otherMohou se děti předškolního věku "učit" cizímu jazyku?cs
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedlanguage learningen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedforeign languageen
dc.subject.translatedchild developmenten
dc.subject.translatedteaching methodologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ivana Galova_BP.pdfPlný text práce471,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova I. V.pdfPosudek vedoucího práce615,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova I. O.pdfPosudek oponenta práce620,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova I..pdfPrůběh obhajoby práce266,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5731

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.