Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZiegler, Zdeněk
dc.contributor.authorOcilka, Michal
dc.contributor.refereeHrach, Pavel
dc.date.accepted2013-06-18
dc.date.accessioned2014-02-06T13:02:07Z
dc.date.available2012-05-31cs
dc.date.available2014-02-06T13:02:07Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier51021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10418
dc.description.abstractTato práce se zabývá vizuální identitou dvou odlišných subjektů, pekařství Gaël z Plzně a řeznictví Kosina z Prahy. Tyto dva subjekty byly vybrány protože na akademické půdě je toto téma v příliš malém počtu, ale zákazníci tohoto typu potřebují kvalitní zpracování CI v dnešní době a díky tomu že dávají designerovi velkou volnost v tvorbě, posouvá se díky nim i celé odvětví grafického designu. V merkantilních tiskovinách je kladen velký důraz na volbu a kvalitu papírů, které mají vypovídací hodnotu stejnou jako grafická část.cs
dc.format28 s., 21 s. Příloh (31 348 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcorporate identitycs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectlogomanuálcs
dc.subjectřeznictvícs
dc.subjectpekařstvícs
dc.titleVizuální identita existujícího subjektucs
dc.title.alternativeVisual identity of an existing institutionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOddělení designucs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Master's thesis deals with two seemingly separate corporate identities. The first one is bakery Gaël from Pilsen and the other one is butchery Kosina from Prague. These two subjects were chosen because theme of this kind is sorely needed on academic soil. But the truth is that this kind of customers are growing and expanding nowadays a lot. That's why they are in need of good quality branding. Also they give designers bigger freedom in creation and thus the whole graphic design industry grows. Great emphasis is put into the choice of quality papers, these have great explanatory value equal to graphical part.en
dc.subject.translatedcorporate identityen
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedlogo manualen
dc.subject.translatedbutcheryen
dc.subject.translatedbakeryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michal Ocilka DP.pdfPlný text práce9,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ocilka.pdfPosudek vedoucího práce153,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ocilka.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce220,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ocilka.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce85,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.