Název: Multimediální reklama
Další názvy: Multimedia advertising
Autoři: Horáková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Morávek, Jan
Oponent: Švejda, Pavel
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14094
Klíčová slova: značka;reklama;branding;logo;fotografie;produkt;Giuseppe Arcimboldo
Klíčová slova v dalším jazyce: brand;advertising;branding;logo;photo;product;Giuseppe Arcimboldo
Abstrakt: Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.
Abstrakt v dalším jazyce: As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_teoretickacast_Horakova.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova.pdfPosudek vedoucího práce121,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce230,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce139,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14094

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.