Title: Vizuální identita existujícího subjektu
Other Titles: The visual identity of an existing restaurant
Authors: Komůrková, Nina
Advisor: Ziegler, Zdeněk
Referee: Hrach, Pavel
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/10416
Keywords: grafický manuál;vizuální identita;restaurace;firemní tiskoviny;reklamní předměty;propadační předměty;firemní značka;logo;počítačová grafika
Keywords in different language: graphic manual;visual identity;restaurant;corporate materials;promotional items;corporate brand;logo;computer graphics
Abstract: V teoretické i praktické části diplomové práce se zabývám vizuální identitou rybí restaurace Šupinka. V grafickém manuálu představuji nové logo restaurace, které je dobře čitelné a zapamatovatelné. Následně firemní tiskovity, reklamní či propagační předměty.
Abstract in different language: The theoretical and practical part of the diploma thesis deals with the visual identity seafood restaurant Šupinka. The graphic manual presents new restaurant logo that is easy to read and remember. Subsequently corporate materials and promotional items.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (UUD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komurkova_diplomova prace_2013.pdfPlný text práce3,64 MBAdobe PDFView/Open
Komurkova.pdfPosudek vedoucího práce139,21 kBAdobe PDFView/Open
Komurkova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce181,36 kBAdobe PDFView/Open
Komurkova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce94,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10416

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.