Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZiegler, Zdeněk
dc.contributor.authorMaršánová, Ludmila
dc.contributor.refereeHrach, Pavel
dc.date.accepted2013-06-18
dc.date.accessioned2014-02-06T13:02:11Z
dc.date.available2012-05-31cs
dc.date.available2014-02-06T13:02:11Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier51020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10417
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vizuální identitou existujícího stylu. Nový jednotný vizuální styl pro společnost Vakos. Firma Vakos působí na trhu v České Republice od roku 1998. Specializuje se především na oblast kosmetiky, farmacie a doplňků stravy. Mým úkolem bylo udělat originální, konkurenceschopné a dlouhotrvající logo, které se stane tváří firmy. Usilovala jsem o vytvoření grafického manuálu - o to, jak firma s novou tváří bude vystupovat navenek. Práci jsem navrhovala tak, aby se v ní odrážela energie firmy. Součástí manuálu jsou firemní tiskoviny, reklamní dárky, plakáty, ale hlavně nový design flakónků na krémy a papírové obaly na ně.cs
dc.format32 s., 25 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjednotný vizuální stylcs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectfiremní tiskovinycs
dc.subjectplakátcs
dc.subjectreklamní předmětycs
dc.subjectflakónkycs
dc.subjectpapírové obalycs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectVakoscs
dc.titleVizuální identita subjektu(funkční maketa grafického manuálu)cs
dc.title.alternativeVisual identity of an existing subjecten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOddělení designucs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the visual identity of existing style. A new compact visual style for the company Vakos. The company has been operating in the Czech market since 1998. It specializes in the area of cosmetics, pharmaceutics and food supplements. My task was to create an original, competitive and long-term logo that will become the face of the company. I aimed to create a graphic manual - how the company with a new face will present externally. The project was designed to reflect the company?s energy. The manual consists of printed matter, advertising items, posters, but first of all, new design of cream flacons and paper packaging for them.en
dc.subject.translatedcorporate designen
dc.subject.translateddesign manualen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedcorporate stationeryen
dc.subject.translatedpostersen
dc.subject.translatedpromotional itemsen
dc.subject.translatedflaconsen
dc.subject.translatedpaper packagingen
dc.subject.translatedcosmeticsen
dc.subject.translatedVakosen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
marsanova diplomova prace.pdfPlný text práce9,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marsanova.pdfPosudek vedoucího práce151,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marsanova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce198,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marsanova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce81,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10417

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.