Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZiegler, Zdeněkcs
dc.contributor.authorMaršánová, Ludmilacs
dc.contributor.refereeHrach, Pavelcs
dc.date.accepted2013-06-18cs
dc.date.accessioned2014-02-06T13:02:11Z
dc.date.available2012-05-31cs
dc.date.available2014-02-06T13:02:11Z
dc.date.issued2013cs
dc.date.submitted2013-04-30cs
dc.identifier51020cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10417
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vizuální identitou existujícího stylu. Nový jednotný vizuální styl pro společnost Vakos. Firma Vakos působí na trhu v České Republice od roku 1998. Specializuje se především na oblast kosmetiky, farmacie a doplňků stravy. Mým úkolem bylo udělat originální, konkurenceschopné a dlouhotrvající logo, které se stane tváří firmy. Usilovala jsem o vytvoření grafického manuálu - o to, jak firma s novou tváří bude vystupovat navenek. Práci jsem navrhovala tak, aby se v ní odrážela energie firmy. Součástí manuálu jsou firemní tiskoviny, reklamní dárky, plakáty, ale hlavně nový design flakónků na krémy a papírové obaly na ně.cs
dc.format32 s. + 25 s. obrazová přílohacs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectjednotný vizuální stylcs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectfiremní tiskovinycs
dc.subjectplakátcs
dc.subjectreklamní předmětycs
dc.subjectflakónkycs
dc.subjectpapírové obalycs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectVakoscs
dc.titleVizuální identita subjektu(funkční maketa grafického manuálu)cs
dc.title.alternativeVisual identity of an existing subjecten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOddělení designucs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the visual identity of existing style. A new compact visual style for the company Vakos. The company has been operating in the Czech market since 1998. It specializes in the area of cosmetics, pharmaceutics and food supplements. My task was to create an original, competitive and long-term logo that will become the face of the company. I aimed to create a graphic manual - how the company with a new face will present externally. The project was designed to reflect the company?s energy. The manual consists of printed matter, advertising items, posters, but first of all, new design of cream flacons and paper packaging for them.en
dc.subject.translatedcorporate designen
dc.subject.translateddesign manualen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedcorporate stationeryen
dc.subject.translatedpostersen
dc.subject.translatedpromotional itemsen
dc.subject.translatedflaconsen
dc.subject.translatedpaper packagingen
dc.subject.translatedcosmeticsen
dc.subject.translatedVakosen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (UUD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marsanova diplomova prace.pdfPlný text práce9,03 MBAdobe PDFView/Open
Marsanova.pdfPosudek vedoucího práce151,87 kBAdobe PDFView/Open
Marsanova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce198,55 kBAdobe PDFView/Open
Marsanova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce81,89 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10417

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.