Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Časopisy ZČU / UWB Journals
Journal of WSCG
Volume 1 (1992)
Volume 10 (2002)
Volume 11 (2003)
Volume 12 (2004)
Volume 13 (2005)
Volume 14 (2006)
Volume 15 (2007)
Volume 16 (2008)
Volume 17 (2009)
Volume 18 (2010)
Volume 19 (2011)
Volume 2 (1994)
Volume 20 (2012)
Volume 21 (2013)
Volume 22 (2014)
Volume 23 (2015)
Volume 24 (2016)
Volume 25 (2017)
Volume 26 (2018)
Volume 27 (2019)
Volume 28 (2020)
Volume 29 (2021)
Volume 3 (1995)
Volume 30 (2022)
Volume 31 (2023)
Volume 32 (2024)
Volume 4 (1996)
Volume 5 (1997)
Volume 6 (1998)
Volume 7 (1999)
Volume 8 (2000)
Volume 9 (2001)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 37.
předchozí
1
2
3
4
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2003
Online accelerated rendering of visual hulls in real scenes
Li, Ming
;
Magnor, Marcus
;
Seidel, Hans-Peter
2007
Real-time rendering of planets with atmospheres
Schafhitzel, Tobias
;
Falk, Martin
;
Ertl, Thomas
2006
GPU-friendly high-quality terrain rendering
Schneider, Jens
;
Westermann, Rüdiger
2003
Hardware accelerated point rendering of isosurfaces
Bærentzen, J. Andreas
;
Christensen, Niels Jørgen
2002
Fast mesh rendering through efficient triangle strip generation
da Silva, Murilo Vicente Gonçalves
;
van Kaick, Oliver Matias
;
Pedrini, Hélio
2002
Full-view panoramic navigation using orthogonal cross cylinder
Ryoo, Seung-Taek
;
Yoon, Kyung-Hyun
2002
EndoView: a phantom study of a tracked virtual bronchoscopy
Wagner, Daniel
;
Wegenkittl, Rainer
;
Gröller, Eduard
2004
View dependent stochastic sampling for efficient rendering of point sampled surfaces
Bhakar, Sushil
;
Luo, Liang
;
Mudur, S. P.
2002
Layered relief textures
Parilov, Sergey
;
Stuerzlinger, Wolfgang
2003
Efficient NURBS rendering using view-dependent LOD and normal maps
Guthe, Michael
;
Klein, Reinhard
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
4
Klein, Reinhard
3
Guthe, Michael
2
Christensen, Niels Jørgen
2
da Silva, Murilo Vicente Gonçalves
.
další >
Předmět
37
vykreslování
9
image
9
obraz
7
terrain
.
další >
Typ dokumentu
37
článek
Datum vydání
3
2009
1
2008
3
2007
2
2006
.
další >