Název: Real-time mesh extraction of dynamic volume data using GPU
Autoři: Engel, Szymon
Alda, Witold
Boryczko, Krzysztof
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2012, vol. 20, no. 3, p. 231-238.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2012/!_2012-Journal-Full-3.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1077
ISSN: 1213–6972 (hardcopy)
1213–6980 (CD-ROM)
1213–6964 (on-line)
Klíčová slova: generování sítě;iso-plocha;dynamická objemová data;grafické procesory
Klíčová slova v dalším jazyce: mesh generation;iso-surface;dynamic volume data;graphic processing units
Abstrakt: In the paper an algorithm of triangle mesh generation for a full three-dimensional volumetric data is presented. Calculations are performed in real time using graphics processors. The method is very well suited for the visu- alization of dynamic data, as the calculations use only the current frame data (not including data from previous frames). Due to high performance of the algorithm, it can be practically applied in programs for digital sculpting, simulators and games which require editable geometries.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Number 3 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Engel.pdf371,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1077

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.