Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDvořáková, Věra
dc.contributor.authorStará, Lucie
dc.contributor.refereeJermář, Milan
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:43Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:43Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57939
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13382
dc.description.abstractPředmětem této práce je zhodnocení komunikace v projektovém týmu v konkrétní společnosti. Teoretická část se dělí na dvě poloviny, přičemž ta první se zaměřuje na vyjasnění základních pojmů souvisejících s projektem a na principy fungování projektového týmu. Druhá polovina se zabývá základními pojmy spojenými s komunikací, komunikací ve firmě, projektu a v projektovém týmu. V praktické části je nejdříve představen podnik Budějovický Budvar, n. p. a následně jsou v něm tyto teoretické poznatky aplikovány do praxe. Na základě dotazníkového šetření a rozhovoru je tato praxe prověřena, je poukázáno na slabá místa a výsledkem jsou návrhy opatření, jak tyto nedostatky napravit.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectProjektový managementcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektový týmcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleKomunikace v projektovém týmucs
dc.title.alternativeCommunication within the project teamen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate communication in the project team in a particular company. Theoretical part is divided into two halves. The first one is clarifying the basic project concepts and the principles of functionality of a project team. The second half is focused on the key concepts connected with communication, communication in the company, project and the project team. In a practical part, an national enterprise Budweiser Budvar is introduced at the beginning and the theoretical knowledge is applied there on the basis of a survey and an interview. As a result the measures of weaknesses are proposed.en
dc.subject.translatedProject managementen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject teamen
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Lucie Stara 2014.pdfPlný text práce982,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_stara_VP.pdfPosudek vedoucího práce577,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_stara_OP.pdfPosudek oponenta práce547,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stara.PDFPrůběh obhajoby práce618,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13382

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.