Title: Didaktický projekt - soubor učebních pomůcek pro žáky 1. stupně ZŠ
Other Titles: Didactic project - set of learning aids for pupils of primary school
Authors: Peterková, Michaela
Advisor: Axmann, Mikoláš
Steker, František
Veverka, Zdeněk
Referee: Jirků, Boris
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14083
Keywords: didaktická pomůcka;rodina;základní škola;autorská kniha;divadlo;naučná tabule;pracovní sešit;pracovní listy;šablonový tisk;kresba;malba
Keywords in different language: didactic tool;family;elementary school;authorial book;theatre;educative board;work sheets;workbook;handmade printing;drawing;painting
Abstract: Ve své diplomové práci jsem se zabývala didaktickými pomůckami pro děti 1. stupně základní školy. Jako užší specifikaci jsem si vybrala téma rodiny. Projekt jsem vytvářela pro mou přítelkyni učitelku. Chtěla jsem, aby práce byla smysluplná a dala se používat. Součástí diplomové práce je autorská kniha s pracovními listy na CD, dvě naučné tabule formátu B1 a divadélko s natištěnými kulisami.
Abstract in different language: In my disertation I elaborated on didactical tools for the elementary school's 1st grade pupils. As a closer specification of my work I chose the topic of family. I created this project together with my friend who's a teacher therefore I tried to make my disertation as useful for her as possible. Finally I got to this composition two educative boards, an authorial book with work sheets on a CD and an interactive little theatre with handmade printed stage set.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (UUD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
peterkova_dp.pdfPlný text práce28,31 MBAdobe PDFView/Open
Peterkova.pdfPosudek vedoucího práce216,01 kBAdobe PDFView/Open
Peterkova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce119,4 kBAdobe PDFView/Open
Peterkova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce112,36 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14083

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.