Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHalíř, Radim
dc.contributor.authorVašica, Josef
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2015-09-30T13:13:42Z
dc.date.available2015-09-30T13:13:42Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.citationJournal of WSCG. 1992, vol. 1, no. 1, p. 170-180.en
dc.identifier.issn1213-6972 (print)
dc.identifier.issn1213-6980 (CD-ROM)
dc.identifier.issn1213-6964 (online)
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg1992/wscg92.htm
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16089
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherVáclav Skala - UNION Agencycs
dc.relation.ispartofseriesJournal of WSCGen
dc.rights© Václav Skala - UNION Agencycs
dc.subjectzobrazovací systémcs
dc.subject3D scénycs
dc.titleModulární zobrazovací systém ReStcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedCílem příspěvku je podat stručnou informaci o zobrazovacím systému ReSt, jeho návrhu i problémech při jeho implementaci. Jedná se o uživatelsky modifikovatelný a rozšiřitelný systém pro zobrazování 3D scén. Oproti jiným zobrazovacím programům umožňuje ReSt uživateli kroomě zobrazení scény pomocí stardatních algoritmů (čárová i plošná viditelnost, různé druhy stínování) také modifikovat jednotlivé části zobrazovacího procesu od čtení scén přes projekci scény a způsob jejího zobrazení až po výběr výstupního zařízení či formátu. Tím systém plní hlavní cíl stanovený při jeho návrhu: umožnit experimentování se zobrazovacími algoritmy, aniž by uživatel musel kromě testovaného algoritmu psát cokoliv dalšího (tj. moduly pro čtení dat ze vstupních souborů, jejich organizaci ve vnitřní paměti v průběhu výpočtu či pro jeho výstup výsledného obrázku.) Danou scénu lze zobrazit i v několika různých pohledech, přičemž v každém pohledu je mžoné užít jinou projekci i zobrazovací algoritmus. Součástí programu není editor, požadovanou scénu je nutné vytvořit mimo tento systém (např. v AutoCADu či v PrIMu). Program je napsán v jazyce C++ s využitím prostředků objektového programování.cs
dc.subject.translatedimaging systemen
dc.subject.translated3D sceneen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 1, number 1 (1992)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Halir_92.pdfPlný text1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16089

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.