Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Halíř, Radim | |
dc.contributor.author | Vašica, Josef | |
dc.contributor.editor | Skala, Václav | |
dc.date.accessioned | 2015-09-30T13:13:42Z | |
dc.date.available | 2015-09-30T13:13:42Z | |
dc.date.issued | 1992 | |
dc.identifier.citation | Journal of WSCG. 1992, vol. 1, no. 1, p. 170-180. | en |
dc.identifier.issn | 1213-6972 (print) | |
dc.identifier.issn | 1213-6980 (CD-ROM) | |
dc.identifier.issn | 1213-6964 (online) | |
dc.identifier.uri | http://wscg.zcu.cz/wscg1992/wscg92.htm | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16089 | |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Václav Skala - UNION Agency | cs |
dc.relation.ispartofseries | Journal of WSCG | en |
dc.rights | © Václav Skala - UNION Agency | cs |
dc.subject | zobrazovací systém | cs |
dc.subject | 3D scény | cs |
dc.title | Modulární zobrazovací systém ReSt | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Cílem příspěvku je podat stručnou informaci o zobrazovacím systému ReSt, jeho návrhu i problémech při jeho implementaci. Jedná se o uživatelsky modifikovatelný a rozšiřitelný systém pro zobrazování 3D scén. Oproti jiným zobrazovacím programům umožňuje ReSt uživateli kroomě zobrazení scény pomocí stardatních algoritmů (čárová i plošná viditelnost, různé druhy stínování) také modifikovat jednotlivé části zobrazovacího procesu od čtení scén přes projekci scény a způsob jejího zobrazení až po výběr výstupního zařízení či formátu. Tím systém plní hlavní cíl stanovený při jeho návrhu: umožnit experimentování se zobrazovacími algoritmy, aniž by uživatel musel kromě testovaného algoritmu psát cokoliv dalšího (tj. moduly pro čtení dat ze vstupních souborů, jejich organizaci ve vnitřní paměti v průběhu výpočtu či pro jeho výstup výsledného obrázku.) Danou scénu lze zobrazit i v několika různých pohledech, přičemž v každém pohledu je mžoné užít jinou projekci i zobrazovací algoritmus. Součástí programu není editor, požadovanou scénu je nutné vytvořit mimo tento systém (např. v AutoCADu či v PrIMu). Program je napsán v jazyce C++ s využitím prostředků objektového programování. | cs |
dc.subject.translated | imaging system | en |
dc.subject.translated | 3D scene | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 1, number 1 (1992) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Halir_92.pdf | Plný text | 1,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16089
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.