Název: Jak dostat výzkumnou instituci do médií
Autoři: Kolář, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Science communication se zřetelem na sociálně-vědní témata. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. 109-132. ISBN 978 80-261-0082-9.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/online/SCICOM_on-line.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16548
ISBN: 978 80-261-0082-9
Klíčová slova: výzkumné instituce;média
Klíčová slova v dalším jazyce: research institutions;media
Abstrakt v dalším jazyce: Promoting a research institution is an activity which combines science popularization and public relations. It is crucial to get information about scientific results and other activities of the institution into the media. This text analyzes several strategies to reach this goal.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
© Karen Bultitude - Ladislav Cabada - František Ježek - Jan Kolář - Tomáš Moravec - Přemysl Rosůlek - Robert Tamchyna - Luboš Veverka - Irena Vlachynská
Vyskytuje se v kolekcích:Science communication 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kolar.pdfPlný text238,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16548

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.