Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkalický, Jiří
dc.contributor.authorChlápková, Andrea
dc.contributor.refereeSvoboda, Jaroslav
dc.date.accepted2015-06-03
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:56Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:56Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62317
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18518
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na projekt a jeho komunikační strategie. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem dané problematiky. Stručně je vysvětlena oblast projektového managementu a následně se práce zaměřuje na základní charakteristiku projektu, projektového týmu a dalších zúčastněných osob. Teorie komunikace popisuje základní pojmy a následně je rozdělena na externí a interní komunikaci podniku. V druhé části práce je teoretický základ aplikován do praxe, konkrétně na projekt Mobilní virtuální operátor společnosti ČEZ, a. s. V praktické části je stručně představena společnost a projekt. Následně se práce zabývá organizační strukturou projektu, dalších zúčastněných osob a komunikačním plánem. V závěru práce je přiloženo dotazníkové šetření na téma hodnocení typů a frekvence komunikace.cs
dc.format13282 znakůcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektový managementcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektový týmcs
dc.subjectorganizační struktura projektucs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleŘízení projektové komunikacecs
dc.title.alternativeManagement of project communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on a project and its communication strategy. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis of this issue. It briefly explains the field of a project management and afterwards it focuses on a fundamental characteristic of a project, project team and other people involved. The theory of a communication describes fundamental terms, and then it is divided to an external and internal communication in a company. In the second part of the thesis, the theoretical base is applied to practice, specifically to a project of a Mobile virtual operator of ČEZ, a. s. company. The practical part contains a brief presentation of the company and the project. Afterwards the thesis deals with an organizational structure of the project, other people involved and the communication plan. A questionnaire survey on the topic of an evaluation of the types and frequency of the communication is attached to the last part of the thesis.en
dc.subject.translatedproject managementen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject teamen
dc.subject.translatedorganizational structure of projecten
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Chlapkova.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_chlapkova_VP.pdfPosudek vedoucího práce636,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_chlapkova_OP.pdfPosudek oponenta práce624,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-chlapkova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce811,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18518

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.