Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorNazarovová, Bára
dc.contributor.refereeSkálová, Petra
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:16Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:16Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63151
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18558
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce analyzuje prodejní aktivity podniku a popisuje marketingový mix a okolí firmy se zaměřením na mezoprostředí. Cílem této práce je zanalyzovat a zhodnotit prodejní aktivity podniku LUMI MASO, s. r. o. a navrhnout zlepšující opatření pro tuto firmu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o základních definicích ohledně prodeje, o 4 P marketingovém mixu a o okolí podniku rozděleného na vnitřní prostředí (mikro) a vnější prostředí (makro a mezoprostředí). Praktická část se věnuje představení společnosti LUMI MASO, s. r. o., která se zabývá výrobou a prodejem masa a masných výrobků, dále marketingovému mixu firmy, prodejnímu procesu společnosti (od výběru dodavatele, přes objednávky odběratelů až po případné reklamace a vrácení zboží), okolí podniku (vnitřní a vnější prostředí), dále rozebírá Porterův model pěti sil a na konec je vypracována SWOT analýza. V závěru práce se nachází zhodnocení prodejních aktivit podniku, návrhy na zlepšující opatření, které jsou vypracovány na základě předchozích analýz.cs
dc.format70 s. (111 220 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejní aktivitycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectokolí podnikucs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the sales activities of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis analyses sales activities of a company and describes marketing mix and the environment of a company, focusing on the meso-environment. Aim of the thesis is to analyse and evaluate sales activities of LUMI MASO, s. r. o. and to suggest improvements for the company. The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with basic definitions of sales, with 4Ps of marketing mix and with a company environment divided into internal environment (micro-) and external (macro- and meso-) environment. The practical part introduces the company LUMI MASO, s. r. o., which operates in the production and retail of meat and meat products. Moreover, the second part focuses on the company's marketing mix, its sales process (from the choice of suppliers, through the customers' demand, to possible reclamations and returns of goods), and on the company's environment (internal and external). This part further addresses the Porter's model of five forces and finally, a SWOT analysis is conducted. In the conclusion of the thesis, an evaluation of the company's sales activities is made and suggestions for improvements are proposed, based on the previous analyses.en
dc.subject.translatedsales activitiesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcompany environmenten
dc.subject.translatedporter's five forcesen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Nazarovova_Bara.pdfPlný text práce2,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_nazarovova_VP.pdfPosudek vedoucího práce590,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_nazarovova_OP.pdfPosudek oponenta práce649,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-nazarovova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce765,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18558

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.