Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorTrykar, Lukáš
dc.contributor.refereeJanuška, Martin
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:21Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:21Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18567
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje problematiku marketingu. Je zaměřena na analýzu prodejních aktivit podniku DCK Holoubkov Bohemia a.s., společnosti zabývající se výrobou elektrických rozvaděčů. V teoretické části práce je definován pojem prodej, který je zaměřený na jednotlivé části marketingového mixu. V další části práce je rozebraná marketingová komunikace, která se soustředí především na podporu prodeje a osobní prodej. Ke konci teoretické části práce je rozebráno okolí podniku, následně mikrookolí podniku. V závěru je vysvětlena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Na začátku praktické části je představena vybraná společnost a její sortiment, který nabízí. Dále je rozebrán marketingový mix. V poslední části práce se analyzují činnosti podniku na základě SWOT analýzy a Porterova modelu. V závěru práce se zhodnocují prodejní aktivity podniku a vytváří se návrhy pro jejich zlepšení.cs
dc.format60 s. (87 684 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectvelký podnikcs
dc.subjectprodejní aktivity podnikucs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the sales activities of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the issue of marketing. It focuses on the analysis of enterprise sales activities DCK Holoubkov Bohemia Inc., a company engaged in the production of electrical switchboards. The theoretical part of the paper defines the concept of sale, and it is concentrated on individual parts of the marketing mix. In the next section is described marketing communication, which focuses mainly on sales promotion and personal selling. At the end of the theoretical part is discussed company surroundings, then the company microenvironment. SWOT analysis and Porter's five forces model are defined next. At the beginning of the practical part is an introduction of the selected company and its product range, which offers. Marketing mix is described next. Last part of the thesis analyzes the activity on the basis of SWOT analysis and Porter's model. In conclusion sales activities of the company are evaluated and are created suggestions for improvements.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedlarge enterpriseen
dc.subject.translatedsales activities of the companyen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Lukas_Trykar.pdfPlný text práce848,5 kBAdobe PDFView/Open
vedouci-BP_trykar_VP.pdfPosudek vedoucího práce764,98 kBAdobe PDFView/Open
oponent-BP-trykar_OP.pdfPosudek oponenta práce606,41 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-trykar_BP.PDFPrůběh obhajoby práce727,19 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18567

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.