Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTarant Zbyněk, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorWittwarová, Michaela
dc.contributor.refereeTydlitátová Věra, Mgr. Th.D.
dc.date.accepted2016-6-9
dc.date.accessioned2017-02-21T09:53:55Z-
dc.date.available2015-6-4
dc.date.available2017-02-21T09:53:55Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-29
dc.identifier65896
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24737
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na popsání izraelské populární hudby od konce 40. let 20. století do současnosti v dějinném kontextu. Práce zmiňuje Idelsohnův koncept hebrejské hudby ve vztahu k židovské a izraelské hudbě. Izraelská hudba navázala na tento koncept. Dále se v práci popisují jednotlivé populární žánry, jak pronikaly do izraelského mainstreamu.cs
dc.format93 s. (160 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthebrejská hudbacs
dc.subjectizraelská hudbacs
dc.subjectidelsohncs
dc.subjectizraelstvícs
dc.subjectrockcs
dc.subjectlehakot cvajotcs
dc.subjectizraelský rapcs
dc.subjectmiddle-of-the-roadcs
dc.subjectelectro-dance scénacs
dc.subjectsionismuscs
dc.subjectpopulární hudbacs
dc.titleIzraelská populární hudba od konce 40. let 20. století do současnostics
dc.title.alternativeIsraeli Popular Music from the End of 40th Years of 20th Century to Todayen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis describes Israeli popular music from the end of 1940s until today. Before the main issue I laid explanation of concept of Hebrew music related to Jewish music and Israeli music.In this context, I divided mainstream of popular music into decades from 1950s to 1990s, and into separate period of 21st Century. I describe penetrating of different genres to the popular music mainstream beginning form the Army ensembles of 1950s over rock of 1970s to oriental music of 1980s and Israeli rap and electronic music scene of today.en
dc.subject.translatedhebrew musicen
dc.subject.translatedisraeli musicen
dc.subject.translatedidelsohnen
dc.subject.translatedisraelnessen
dc.subject.translatedrocken
dc.subject.translatedlehaqot tzvayoten
dc.subject.translatedisraeli rapen
dc.subject.translatedmiddle-of-the-roaden
dc.subject.translatedelectro-dance sceneen
dc.subject.translatedzionismen
dc.subject.translatedpopular musicen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KBS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Wittwarova.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Wittwarova_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce52,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Wittwarova_posudek vedouciho.PDFPosudek vedoucího práce145,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Wittwarova_prubeh obhajoby.PDFPrůběh obhajoby práce42,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24737

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.