Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFinkeová, Denisa
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71484
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28059
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy Rullete Music. Konkurenceschopnost firmy je zhodnocena za pomoci analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. V práci jsou využity faktory vnitřního prostředí, Porterův model pěti sil a PEST analýza. Výsledky těchto analýz jsou následně shrnuty ve SWOT analýze a za pomoci TOWS matice je stanovena strategie firmy. V závěru práce jsou navržena opatření pro posílení konkurenceschopnosti firmy Rullete Music.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti vybraného podnikucs
dc.title.alternativeCompetitiveness analysis of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the competitiveness analysis of the company Rullete Music. Company competitiveness is evaluated with the aid of analysis of internal and external environment. Factors used in this thesis are internal environment, Porter's model of five forces and PEST analysis. The results of these analyzes are summarized in the SWOT analysis and the strategy of the company is formulated with the aid of the TOWS matrix. Suggested measures to improve competitiveness of the company are at the end of this thesis.en
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedporter´s five forces modelen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Finkeova.pdfPlný text práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Finkeova D. - V.PDFPosudek vedoucího práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Finkeova D. - O.PDFPosudek oponenta práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Finkeova D. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce695,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28059

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.