Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorAnyalaiová, Klára
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-5
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:42Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:42Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71747
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28064
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na "Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku". První část práce obsahuje teoretické poznatky z problematiky marketingového mixu, životního cyklu produktu a jeho etap. Dále je v první části zmíněna tvorba ceny a cenová strategie podniku s ohledem na životní cyklus produktu. V druhé části práce je představena společnost LUTOS a využívané marketingové nástroje a tvorby cen. Na modelové řadě dmychadel BAH je analyzován životní cyklus produktu. Závěr práce obsahuje vlastní návrh, který by mohl společnosti pomoct k navýšení objemů prodeje.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectživotní cyklus produktucs
dc.subjectbostonská maticecs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.titleŽivotní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podnikucs
dc.title.alternativeProduct Life Cycle and it´s Influence on the Pricing Strategy of the Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented bachelor thesis is focused on "The product life cycle and it´s influence on the pricing strategy of the company". The first part of the thesis contains a theoretical knowledge of marketing mix, product life cycle and its stages. Also is in the first part mentioned the price and price strategy of the company with respect to the product life cycle. The second part of the thesis is introduce company LUTOS and used marketing implement and pricing. The product life cycle of the bellows BAH model is analyzed. The conclusion of the thesis contains a proposal that can help the company to increase sales volume.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproduct life cycleen
dc.subject.translatedboston consulting groupen
dc.subject.translatedpricing strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Anyalaiova_K13B0004P.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Anyalaiiova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Anyalaiova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Anyalaiova.PDFPrůběh obhajoby práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28064

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.