Název: Posouzení přínosů motivačního programu v podniku
Další názvy: Assessment of benefits of motivation program in the company
Autoři: Matějovcová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Jermář Milan, PhDr. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28075
Klíčová slova: motivace;motivační program;kariéra;vedení lidí;komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;motivation program;career;leadership;communication
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma motivačního programu a způsobu motivování pracovníků ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. Hlavním cílem předložené práce bylo analyzovat a zhodnotit motivování pracovníků ve společnosti v praxi. Na základě této analýzy následně navrhnout relevantní opatření, která by mohla pomoci k vyšší motivovanosti jednotlivých zaměstnanců v dělnických pozicích. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají oblasti motivace, kariéry a rozvoje, vedení lidí a komunikace. V praktické části je nejprve obecně charakterizována společnost, následně jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, ze kterých je vytvořena SWOT analýza. V další části je zkoumán současný motivační program společnosti za pomoci interních dokumentů a rozhovorů s personálními pracovníky. Na základě dotazníkového šetření a výsledků předchozích analýz dochází k určení dalších příležitostí pro rozvinutí forem motivování v podniku, jejich navržení a následné zhodnocení možného přínosu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the motivating programme and the way of motivating employees in the company Plzeňský Prazdroj, Inc. The main intention of the study was to analyze and evaluate the motivation of employees in the company in practice. On this purpose suggest relevant precaution to help to motivate the blue-collar employees better. The theoretical part explains the basic concepts related to motivation, career and development, leadership and communication. The practical part characterises the company in general. Then it analyzes internal and external environment of the company and creates SWOT analysis. The next section looks into current motivating programme of the company based on internal documents and interviews with HR staff. Based on the survey and the results of previous analysis the study leads to identify further opportunities to develop new forms of motivation in the company, their design and the following evaluation of the potential benefit.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Matejovcova_Barbora_BP.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Matejovcova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Matejovcova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Matejovcova.PDFPrůběh obhajoby práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28075

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.