Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 51-60 z 69.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2019Trends in distribution strategies and their application in practiceHommerová, Dita; Kelešová, Miroslava; Satýnek, Michael
2019Comparison of consumer behaviour of Czech and Finnish students in retail: information search, use of technology, influence of advertisingKdýrová, Adéla; Tlučhoř, Jan
2019The Use of the Facebook Social Network in Selected Czech CompaniesPrantl, David; Mičík, Michal
2018The usefulness of social media for travel agencies in the Czech RepublicPrantl, David
2019“America First, the Netherlands Second” on YouTube: “spoofing” destination marketing with political satireTurnšek, Maja; Janeček, Petr
2019Motives and Barriers for Cooperation in Tourism Destination: Case of Pilsen RegionJaneček, Petr
2019Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech RepublicKostovčík, Tibor; Šrédl, Karel; Hommerová, Dita
2019Using the concept of diversity in personalization of the internet on the labour marketKupec, Michael
2019Customer Satisfaction and Enterprise Performance: A Study from the Electronics and Communication Equipment Retail Industry in the Czech RepublicSuchánek, Petr; Eger, Ludvík
2012Diversity management: comparison, the best practices of Visegrad countriesEger, Ludvík; Egerová, Dana; Jiřincová, Milena; Petrtyl, Jan; Plevný, Miroslav; Bitterová, Miriam; Lančarič, Drahoslav; Peterka, Andrej; Pisoňová, Mária; Savov, Radovan; Hajós, László; Czeglédi, Csilla; Cseh Papp, Imola; Rozwadowski, Jerzi; Wójcik, Jacek