Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Disertační práce / Dissertations (KMO)
Kapitoly v knihách / Bookparts (KMO)
Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KMO)
Postprinty / Postprints (KMO)
Preprinty / Preprints (KMO)
Zprávy / Reports (KMO)
Články / Articles (KMO)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 31-40 z 62.
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2020
Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2020
The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Vrbková, Lucie
;
Svoboda, Roman
2020
The relation between school culture sub-categories and expected results of learning process
Eger, Ludvík
;
Prášilová, Michaela
2020
Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in Bavaria
Segerer, Matthias
;
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
2019
“America First, the Netherlands Second” on YouTube: “spoofing” destination marketing with political satire
Turnšek, Maja
;
Janeček, Petr
2019
Motives and Barriers for Cooperation in Tourism Destination: Case of Pilsen Region
Janeček, Petr
2019
Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic
Kostovčík, Tibor
;
Šrédl, Karel
;
Hommerová, Dita
2019
Using the concept of diversity in personalization of the internet on the labour market
Kupec, Michael
2019
Customer Satisfaction and Enterprise Performance: A Study from the Electronics and Communication Equipment Retail Industry in the Czech Republic
Suchánek, Petr
;
Eger, Ludvík
2020
How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?
Eger, Ludvík
;
Tomczyk, Lukasz
;
Klement, Milan
;
Pisoňová, Mária
;
Petrová, Gabriela
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
27
Eger, Ludvík
10
Hommerová, Dita
10
Janeček, Petr
7
Mičík, Michal
.
další >
Předmět
9
social media
8
sociální média
5
marketing
4
Czech Republic
.
další >
Datum vydání
32
2020 - 2023
28
2010 - 2019
2
2009 - 2009