Hledat


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 11-20 z 20.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2015Srovnání dynamiky vědeckých výstupů mezi geografickými obory v ČR (2012 až 2014) pro potřeby cílené didaktické transformaceMentlík, Pavel
2015Možnosti terénní výuky geografie v těsném příhraničí (pří - padová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)Cihelková, Monika; Stacke, Václav
2019Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ: identifikovaná kritická místa a jejich příčinyPluháčková, Markéta; Duffek, Václav; Stacke, Václav; Mentlík, Pavel
2020Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografieDuffek, Václav; Hořejší, Petr; Mentlík, Pavel; Polcar, Jiří; Průcha, Tomáš; Rohlíková, Lucie
2019Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyzikyKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Slavík, Jan
2019Lze překonat nejkritičtější místo ve výuce zeměpisu 6. ročníku českých ZŠ?Stacke, Václav; Duffek, Václav; Kuberská, Markéta; Vočadlová, Klára; Mentlík, Pavel
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2021K teorii aktivního vzdělávacího obsahu v transdidaktickém pojetíSlavík, Jan; Janík, Tomáš; Kohout, Jiří; Češková, Tereza; Mentlík, Pavel; Najvar, Petr
2022Využití sférických fotografií ve výuce na VŠDuffek, Václav; Průcha, Tomáš; Vočadlová, Klára
2023Transformace obsahu ve třídě: vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalostiKohout, Jiří; Stacke, Václav; Kuberská, Markéta; Konečná, Petra; Masopust, Pavel; Ferdiánová, Věra; Mentlík, Pavel; Slavík, Jan