Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMühlheimová, Margit
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:20:03Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:20:03Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-4-19
dc.identifier71052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32537
dc.description.abstractPředložená práce se věnuje otázce vlivu strategie řízení vztahu se zákazníkem na konkurenceschopnost podniku. V úvodní části je popisován fenomén řízení vztahů se zákazníkem a podstata jeho zavedení do firemní praxe. V této souvislosti jsou dále popisovány souvztažné faktory jako hodnota zákazníka pro podnik, konkurenceschopnost a význam kvalitního řízení lidských zdrojů pro podnik. Ve druhé části je poté řízení vztahů se zákazníkem aplikováno na šetřený podnik. V rámci těchto procesů je nově stratifikováno zákaznické portfolio a vypracována metodika přístupu k novým segmentům zákazníků. V závěru jsou hodnoceny výsledky vlivu nově zavedené strategie šetřenému podniku a její celkový přínos podnikovým procesům a jeho konkurenceschopnosti.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71052-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkemcs
dc.subjectstratifikacecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis analyzes the impact of customer relationship management strategy on business competitiveness. The introductory part describes the customer relationship management phenomenon and its introduction into corporate practice. In this context, it further covers correlated factors such as the importance of quality human resources management and customer value for the enterprise as well as its competitiveness. In the second part, customer relationship management is applied to a company in a case study. The processes include a newly stratified customer portfolio and a customer segment acquirement methodology. The conclusion evaluates the case study results including the impact of the newly implemented strategy on the investigated company and its overall contribution to business processes and competitiveness.en
dc.subject.translatedcustomer relationship mangementen
dc.subject.translatedstratificationen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_K15B0071K.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_VP.pdfPosudek vedoucího práce653,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_OP.pdfPosudek oponenta práce668,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce188,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32537

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.