Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanuška Martin, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKroupová, Kateřina
dc.contributor.refereeIrcingová Jarmila, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:20:18Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:20:18Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75188
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32594
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na plánování propagačního projektu společnosti Dobré finance, která působí jako finanční poradce. V první části práce je společnost představena, provedena analýza marketingového mixu a marketingového firemního prostředí. Dále je zpracována SWOT analýza, ze které je stanovena vhodná strategie. Druhá část se věnuje sestavení plánu propagačního projektu. V rámci každé důležité sekce projektového plánu je uvedena teorie potřebná pro zpracování praktické části, tedy vypracování propagačního projektu. Mezi nejdůležitější výstupy práce patří logický rámec, plánu rozsahu, časový harmonogram, plán lidských a materiálních zdrojů, rozpočet, plán řízení rizik, plán řízení kvality a plán kontroly. V závěru práce jsou uvedeny přínosy projektu pro podnik.cs
dc.format62 s., 8 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektový pláncs
dc.subjectlogický rámeccs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectanalýza firemního prostředícs
dc.titleProjekt a jeho pláncs
dc.title.alternativeProject and its planen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on planning of a promotional project of company Dobré finance, which works as a financial advisor. In the first part of the thesis there is introduction of the company, analysis of marketing mix and marketing company environment. Further there is a SWOT analysis from which a suitable strategy is set. The second part deals with the preparation of the plan of the promotional project. Within each important section of the project plan there is presented theory needed for the processing of the practical part. The most important outputs include the logical framework, scope plan, time schedule, human and material resources plan, budget, risk management plan, quality plan and control plan. At the end of the thesis there are presented the benefits of the project for the company.en
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject planen
dc.subject.translatedlogical frameworken
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedanalysis of corporate environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP KROUPOVA.pdfPlný text práce2,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Kroupova-VP.pdfPosudek vedoucího práce497,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Kroupova-OP.pdfPosudek oponenta práce583,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce137,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32594

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.