Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKoudelková, Petra
dc.date.accessioned2020-01-17T07:12:17Z
dc.date.available2020-01-17T07:12:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2019, č. 3, roč. 9, s. 13-18.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/open?id=18LIQy_rhWuG-6NQfEFZUguxLGyKpFQSZ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36247
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingová gramotnostcs
dc.subjectmediální gramotnostcs
dc.subjectdůvěra v médiacs
dc.subjectdůvěryhodnost zprávycs
dc.subjectdůvěra v sociální stránkycs
dc.subjectYou-tubecs
dc.titleChování generace Z na sociálních sítích: prostředí, kterému (ne)důvěřujícs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedGeneration Z is slowly coming to the forefront of the interests of businessmen, employers and other stakeholders. The common interest is to find out how they behave on the internet. Is their behavior the same as in real life? The paper analyses the basic knowledge of Generation Z about Internet security. For this analysis, secondary research as well as primary research was used. In secondary research were used open data and the results were confronted with data obtained from primary research - individual deep interviews. Research results allowed us to better understand this targeted group. In some areas, research results point to the specificity of this generation and help us to find answer whether Generation Z is indeed as specific and different from previous ones.en
dc.subject.translatedgeneration Zen
dc.subject.translatedInstagramen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketing literacyen
dc.subject.translatedmedia literacyen
dc.subject.translatedmedia trusten
dc.subject.translatedmessage credibilityen
dc.subject.translatedtrust social siteen
dc.subject.translatedYou-tubeen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.13_18
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2019)
Číslo 3 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
3_Koudelkova.pdfPlný text262,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36247

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.