Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T11:00:22Z | - |
dc.date.available | 2020-11-16T11:00:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, J. Studium učitelství pro mateřské školy v distanční formě při nouzovém stavu. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2020, roč. 3, č. 1, s. 14-19. ISSN 2571-2519. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41929 | |
dc.description.abstract | Současné vzdělávání je charakterizováno průnikem nových technologií do vyučovacích metod a forem práce nejen na základních, středních, ale hlavně na vysokých školách. Vedle klasických přednášek a seminářů, mají studenti k dispozici takéelektronické opory např. ve formě e-kurzů. Které elektronické opory jsou nejčastěji využívány vyučujícími, ukázala krizová situace v letním semestru akademického roku 2019/20, kdy celý svět zasáhla pandemie COVID 19. Všudypřítomný koronavirus v podstatě vrhl studenty i vyučující ze dne na den do zcelanové situace, ve které výuka probíhala pouze distanční formou. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | Inovace a technologie ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | distanční vzdělávání | cs |
dc.subject | elektronické opory | cs |
dc.subject | univerzita | cs |
dc.title | Studium učitelství pro mateřské školy v distanční formě při nouzovém stavu | cs |
dc.title.alternative | Teaching study for nurseryschools in distance form in a state of emergency | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Current education is characterized by the penetration of new technologies intoteaching methods and forms of work not only at primary, secondary, but mainly at universities. In addition to classical lectures and seminars, students also have electronic support, eg in the form of e-courses. The crisis situation in the summer semester of the 2019/20 academic year, when the world was hit by the COVID 19 pandemic. The ubiquitous coronavirus basically threw both students and teachers into a completely new situation in which the teaching took place only by distance. | en |
dc.subject.translated | distance learning | en |
dc.subject.translated | electronic support | en |
dc.subject.translated | university | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43930573 | |
dc.project.ID | SGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávání | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Honzikova.pdf | 510,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41929
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.