Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bajtoš, Ján | |
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.author | Bajtoš, Michal | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T11:00:22Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T11:00:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | BAJTOŠ, J., HONZÍKOVÁ, J., BAJTOŠ, M. Hrozby plagiátorstva počas dištančného štúdia v období pandémie covid-19. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2020, roč. 3, č. 1, s. 82-87. ISSN 2571-2519. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41930 | |
dc.description.abstract | Autori sa včlánku zaoberajú riešením možného zvýšeného výskytu plagiátorstva v žiackych písomných prácach v čase on-line domáceho vzdelávania. On-line domáce vzdelávanie je typom dištančného vzdelávania, ktoré do školstva priniesla pandémia COVID-19 prakticky po celom svete. Na uvedenú skutočnosť reagovali školy, učitelia, žiaci aj ich rodičia zmenami v prístupoch k vzdelávaniu. Okrem rámcovej charakteristiky dištančného vzdelávania a aplagiátorstva ponúkajú autori článku návody učiteľom ako je možné efektívne odhaľovať plagiátorstvo žiakov a tiež navrhujú preventívne opatrenia proti výskytu plagiátorstva. | sk |
dc.description.abstract | Autoři se v článku zabývají řešením možného zvýšeného výskytu plagiátorství v žákovských písemných pracích v době on-line domácího vzdělávání. On-line domácí vzdělávání je typem distančního vzdělávání, které do školství přinesla pandemie COVID-19 prakticky v celém světě. Na uvedenou skutečnost reagovaly školy, učitelé, žáci i jejich rodiče změnami v přístupech ke vzdělávání. Kromě rámcové charakteristiky distančního vzdělávání a plagiátorství nabízejí autoři článku návody učitelům, jak je možné efektivně odhalovat plagiátorství žáků a také navrhují preventivní opatření proti výskytu plagiátorství. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sk | sk |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | Inovace a technologie ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.title | Hrozby plagiátorstva počas dištančného štúdia v období pandémie covid-19 | sk |
dc.title.alternative | Hrozby plagiátorství v době distančního studia v období pandemie COVID-19 | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | dištančné vzdelávanie | sk |
dc.subject.translated | online domáce vzdelávanie | sk |
dc.subject.translated | pandémia COVID-19 | sk |
dc.subject.translated | plagiátorstvo | sk |
dc.subject.translated | preventívne opatrenie | sk |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43930574 | |
dc.project.ID | SGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávání | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Bajtoš.pdf | 382,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41930
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.