Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrákora, David
dc.contributor.authorHořejší, Petr
dc.contributor.editorBureš, Marek
dc.date.accessioned2020-11-27T08:15:25Z-
dc.date.available2020-11-27T08:15:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPrůmyslové inženýrství 2020: Mezinárodní studentská vědecká konference: 7. října 2020, Plzeň, s. 84-92.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0969-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42194
dc.description.abstractTento článek se zabývá srovnáním dvou technologií z hlediska využití pro virtuální trénink. Vychází z konceptu digitalizace podnikových dat, které jsou zaměřené na školení a výrobní postupy. Cílem je porovnat dvě technologie, které je možné využívat pro školení a trénování nových zaměstnanců. Pro objektivní porovnání byla vytvořena pilotní studie, ve které se obě varianty testovaly na vybrané skupině. Výsledkem je vizualizace porovnání a výběr efektivnější varianty pro virtuální tréninky.cs
dc.description.sponsorshipprojekt SGS-2018-031 Optimalizace parametrů udržitelného výrobního systémucs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvirtuální tréninkcs
dc.subjectškolení nových zaměstnancůcs
dc.subjecttechnologiecs
dc.titlePorovnání dvou technických variant pro virtuální tréninkcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedvirtual trainingen
dc.subject.translatedtraining of new employeesen
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/PI.2020.09693.084-092
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KPV)
Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krákora.pdfPlný text506,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
uvod+tiraz.pdf698,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42194

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.