Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kubíková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Podpera, Milan | |
dc.contributor.author | Boháčová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T11:00:31Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T11:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | KUBÍKOVÁ, K. PODPERA, M. BOHÁČOVÁ, A.Možnosti diagnostiky sociální kompetence předškolních dětí. Slavonic Pedagogical Studies Journal, 2020, roč. 9, č. 2, s. 198-219. ISSN 1339-8660. | cs |
dc.identifier.issn | 1339-8660 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42959 | |
dc.description.abstract | Studie se zaměřuje na pilotní ověření pozorovacího archu COR Observation Items - Preschool Child Observation Record (2003) přizpůsobeného českému prostředí a představuje pilotní analýzu sociálních dovedností dětí na vybraných mateřských školách. Pro analýzu byla použita data z pozorování 153 dětí z vybraných mateřských škol. Studie potvrzuje možnost použití nástroje pro diagnostiku sociálních dovedností dětí v mateřské škole, nástroj citlivě reaguje na věkové a genderové odlišnosti dětí a homogenitu třídy. | cs |
dc.format | 22 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Pegasjournal | en |
dc.relation.ispartofseries | Slavonic Pedagogical Studies Journal | en |
dc.rights | © Pegasjournal | en |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cs |
dc.subject | sociální kompetence | cs |
dc.subject | předškolní děti | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.title | Možnosti diagnostiky sociální kompetence předškolních dětí | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of diagnostics of social skills of preschool children | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The study focuses on the pilot verification of the COR Observation Items - Preschool Child Observation Record (2003) adapted to the Czech environment and presents a pilot analysis of the social skills of children in selected kindergartens. Data from observations of 153 children from selected kindergartens were used for the analysis. The study confirms the possibility of using the tool for diagnosing children´s social skills in kindergarten. The tool responds sensitively to the age and gender differences of children and class homogeneity. | en |
dc.subject.translated | social competence | en |
dc.subject.translated | pedagogical diagnostics | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | observation | en |
dc.identifier.doi | 10.18355/PG.2020.9.2.9 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43931438 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KPS) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Pegas2_2020_9.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42959
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.