Název: Jak učit deskriptivní a konstruktivní geometrii na dálku aneb příběhy tří učitelů
Další názvy: How to teach descriptive and constructive geometry at a distance or the stories of three teachers
Autoři: Tomiczková, Světlana
Citace zdrojového dokumentu: TOMICZKOVÁ, S. Jak učit deskriptivní a konstruktivní geometrii na dálku aneb příběhy tří učitelů. In: Proceedings of the Czech-Slovak conference ongeometry and graphics 2020. Plzeň: Vydavatelsk ́y servis, 2020. s. 177-182. ISBN 978-80-86843-70-4.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Vydavatelský servis
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/43141
ISBN: 978-80-86843-70-4
Klíčová slova: online výuka;distanční výuka
Klíčová slova v dalším jazyce: online teaching;distance education
Abstrakt: Možnosti distanční výuky na různých typech škol a stupních škol. Zkušenosti s tvorbou materiálů a různými metodami sdílení informací v oblasti geometrie. Diskuze a sdílení zkušeností.
Abstrakt v dalším jazyce: Possibilities of distance teaching of geometry at different types of schools and levels of education. Experience with the creation of materials and the method of passing information in the field of geometry in order to develop discussion and exchange of experience in this field.
Práva: Plný text není přístupný.
© Vydavatelský servis
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference Papers (KMA)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Tomiczkova_GCG2020.pdf1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43141

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD