Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDivišová, Pavla
dc.contributor.authorBaněčková, Lucie
dc.contributor.refereeGladavská, Lenka
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:51Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:51Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier47621
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4350
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů v České republice. Teoretická část se zabývá spotřebitelem a modely jeho chování, poskytuje úvod do problematiky. Dále zde nalezneme popis metody časových řad, pomocí níž se chronologicky a přehledně zaznamenávají data. Praktická část je rozdělena na tři dílčí sekce. Oblast vývoje spotřebitelského chování mapuje vývoj chování člověka ? spotřebitele od počátku jeho existence a analyzuje vývoj spotřebitelského chování mezi lety 1920 ? 2010. Oblast preference se zabývá vlivy, které působí na chování spotřebitele v současné době. Poslední část, změny, popisuje důvody změn ve spotřebě vybraných produktů. Tato práce je shrnutím spotřebitelského chování za posledních 90 let a může sloužit jako zdroj pro hlubší zpracování zde popsaných jevů.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectvývoj spotřebitelského chovánícs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectzměny v chování spotřebitelůcs
dc.titleChování spotřebitelů - vývoj, preference, změnycs
dc.title.alternativeBehaviour of consumers - progress, preferences, changesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the behaviour of consumers in the Czech Republic. The theoretical part deals with a consumer and models of their behaviour, provides an introduction to the issues. We also find there a description of a time series analysis. Using of time series analysis records data chronologically and in a well arranged way. The practical part is divided into three parts. Area of the consumers? behaviour deals with the progress of behaviour of a man ? consumer from the beginning of their existence and analyzes the progress of consumers? behaviour between the ages 1920 and 2010. Area of preferences deals with influences that affect consumer?s behaviour in the present days. The last part, changes, describes reasons of the changes in the consumption of the chosen products. This thesis is a summary of consumers? behaviour during the last 90 years and it can be used as a source for a deeper processing of the phenomenon here described.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedprogress of the consumer´s behavioren
dc.subject.translatedconsumer´s preferencesen
dc.subject.translatedchanges in consumer´s behavioren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Lucie Baneckova.pdfPlný text práce2,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_baneckova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_baneckova_OP.PDFPosudek oponenta práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_baneckova.PDFPrůběh obhajoby práce121,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4350

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.