Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPekárková, Lenka
dc.contributor.refereeSkřivan Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2021-6-21
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:30Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2021-06-25T12:30:30Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82789
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43765
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o inovaci a kreativitě, jako zdroji konkurenční výhody na příkladu malého a středního podniku. Konkrétním analyzovaným podnikem je Wellness hotel Jean de Carro****. V praktické části práce je použit Porterův model pěti sil, dále metoda benchmarking a SWOT analýza. Ke zjištění potřebných informací bylo vytvořeno dotazníkové šetření ohledně spokojenosti hostů. Z výsledků byl vyvozen závěr a vhodný návrh řešení na zvýšení konkurenceschopnosti hotelu.cs
dc.format59 s. (11 305 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82789-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.subjectstřední podnikcs
dc.subjectanalýza mikrookolí podnikucs
dc.subjectmakrookolí podnikucs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleInovace a kreativita jako zdroj konkurenční výhody na příkladu malého a středního podnikucs
dc.title.alternativeInnovation and creativity as a source of the competitive advantage on the example of a SMEen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with innovation and creativity as a source of competitive advantage on the example of small and medium enterprise. A particular analyzed company is the Wellness hotel Jean de Carro ****. In the practical part of the work, Porter's model of five forces, benchmarking method and SWOT analysis are used. A questionnaire survey of guest satisfaction was created to obtain the necessary information. From the results, a conclusion was drawn and a suitable proposal for a solution to increase the competitiveness of the hotel.en
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedsmall enterpriseen
dc.subject.translatedmedium enterpriseen
dc.subject.translatedanalysis of microenvironment of enterpriseen
dc.subject.translatedmacroenvironment of enterpriseen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pekarkova_Lenka_o.pdfPosudek oponenta práce341,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pekarkova_Lenka_v.pdf (Pavlak).pdfPosudek vedoucího práce126,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pekarkova Lenka - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce43,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43765

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.