Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠimková, Květoslava
dc.contributor.authorRamadanová, Jitka
dc.date.accessioned2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.available2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationŠIMKOVÁ, K. RAMADANOVÁ, J. LESSONS LEARNED FROM REMOTE EDUCATION. ACC JOURNAL, 2021, roč. 27, č. 3, s. 74-86. ISSN: 1803-9782cs
dc.identifier.issn1803-9782
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46707
dc.description.abstractTento článek je věnován vybraným aspektům vzdělávání na dálku (online), které by se daly uplatnit i ve výuce prezenční za účelem zkvalitnění a zefektivnění výukového a učebního procesu. Autorky zde seznamují s výsledky dotazníkového šetření, jehož se zúčastnili jak vyučující anglického jazyka Ústavu jazykové přípravy Západočeské univerzity v Plzni, tak také studenti ekonomické fakulty téže univerzity. Dotazníkové šetření proběhlo v letním semestru akademického roku 2020/2021 a účastníci v něm vyjadřovali své názory týkající se vzdělávání na dálku v průběhu posledních dvou semestrů. Autorky posléze shrnuly výsledky dotazníků a na základě jejich analýzy předkládají nabyté poznatky a zkušenosti, které by chtěly využít v kurzech obchodní angličtiny i v budoucnosti.cs
dc.format13 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherTechnical University of Liberecen
dc.relation.ispartofseriesAcc Journalen
dc.rights© CC BY-NCen
dc.subjectvzdělávání onlinecs
dc.subjectobchodní angličtinacs
dc.subjectonline výukacs
dc.subjectprezenční výukacs
dc.subjectvideokonferenční nástrojecs
dc.subjectonline aplikacecs
dc.titleLessons learned from remote educationen
dc.title.alternativeVzdělávání online – zkušenosti a výzvycs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis article focuses on some aspects of remote education that can be implemented in face-to-face classes in order to improve and enhance the teaching/learning process. The authors present the results of the questionnaire survey conducted among the teachers of the Institute of Applied Language Studies of the University of West Bohemia in Pilsen (hereinafter referred to as ‘UWB’) and also among the students of the Faculty of Economics at the same university in the spring term of 2021, evaluating two semesters of remote education. Having analyzed the results of the questionnaires, the authors of the article aim to share their experience and introduce the best practice that the Business English (hereinafter referred to as ‘BE’) teachers at the UWB have decided to apply to their future BE courses.en
dc.subject.translatedRemote educationen
dc.subject.translatedbusiness englishen
dc.subject.translatedonline teaching and learningen
dc.subject.translatedface-to-face classesen
dc.subject.translatedvideoconferencing toolsen
dc.subject.translatedonline applicationsen
dc.identifier.doi10.15240/tul/004/2021-3-008
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934599
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (OAJ)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
ACC_2021_3_08 (1).pdf844,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46707

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD