Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRieneslová, Denisa-
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka-
dc.date.accessioned2022-02-28T11:00:24Z-
dc.date.available2022-02-28T11:00:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationRIENESLOVÁ, D. PĚCHOUČKOVÁ, Š. SCHOPNOST DĚTÍ ŘEŠIT RŮZNÉ TYPY LABYRINTŮ. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2021, roč. 2021, č. 2, s. 50-54. ISSN: 2571-2519cs
dc.identifier.issn2571-2519-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47029-
dc.description.abstractV mateřské škole proběhl experiment, jehož cílem bylo zjistit schopnosti dětí ve věku 5 – 6 let řešit různé druhy labyrintů – prostorový vícecestný čtvercový labyrint s dvěma řešeními, prostorový vícecestný obdélníkový labyrint s podmínkou a více řešeními a prostorový jednocestný čtvercový labyrint s podmínkou. Děti jednotlivé labyrinty řešily manipulací nebo pomocí kineze. Na základě vyhodnocení experimentu bylo zjištěno, že všechny děti vyřešily prostorový vícecestný čtvercový labyrint s dvěma řešeními. Nejnižší úspěšnost řešení (60 %) měl úkol s prostorovým vícecestným obdélníkovým labyrintem s podmínkou a vice řešeními.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesInovace a technologie ve vzdělávánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectlabyrinty, orientace v roviněcs
dc.titleSchopnost dětí řešit různé typy labyrintůcs
dc.title.alternativeChildren´s ability to solve different types of labyrinthsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn a preschool establishment, an experiment took place with the aim to assess 5- to 6-year-olds' ability to solve different types of labyrinths. Three labyrinth types were included - a three-dimensional square multi-path labyrinth with two possible solutions, a three-dimensional rectangular multi-path labyrinth with a condition and multiple solutions, and a three-dimensional square single-path labyrinth with a condition. Children solved the labyrinths using manipulation or kinesis. Evaluation of theexperiment revealed that all children solved successfully the three-dimensional square multi-path labyrinth with two solutions. The task with a three-dimensional rectangular multi-path labyrinth with a condition and multiple solutions had the lowest successful solution rate (60 %).en
dc.subject.translatedpreschool establishmenten
dc.subject.translatedpre-mathematical conceptionsen
dc.subject.translatedlabyrinthsen
dc.subject.translatedorientation in the planeen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934588-
Vyskytuje se v kolekcích:OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Itev_2_2021-50-54.pdf417,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47029

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD