Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorChochole, Tomáš
dc.date.accessioned2022-03-14T11:00:25Z-
dc.date.available2022-03-14T11:00:25Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationCHOCHOLE, T. How to Develop Skills of Designers and be Ready for Business?. Journal of Humanities, Arts and Social Science, 2021, roč. 5, č. 1, s. 35-39. ISSN: 2576-0556cs
dc.identifier.issn2576-0556
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47150
dc.description.abstractRok 2020 výrazně rozšířil naše komunikační možnosti prostřednictvím globální pandemie. Stali jsme se lidmi online. Ve světě produktového designu, kde výsledná práce závisí na spolupráci více různých profesí, se online komunikace stala klíčovou pro týmovou práci a tím i pro úspěšný byznys. Všichni jsme se to učili za pochodu, jak nejlépe jsme uměli. Pokud ale víme, které soft skills, musíme posílit, aby naše týmová práce byla efektivnější a naše výsledky lepší, nemusíme jít cestou pokusů a omylů. Cílem této studie bylo zmapovat klíčové měkké dovednosti studentů produktového designu ze tří různých univerzit a také profesionálních designérů v kontextu jejich úspěšné práce na vysoce konkurenčním trhu. Ukázalo se, že mezioborová práce v online režimu není pro tuto cílovou skupinu úplně jednoduchá, ale zároveň byly pojmenovány preferované kompetence, které mohou být základem pro otevření různých vzdělávacích kurzů na vysokých školách či jiných odborných institucí.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherHill Publishingen
dc.relation.ispartofseriesJournal of Humanities, Arts and Social Scienceen
dc.rights© authorsen
dc.subjectproduktový designcs
dc.subjectinterdisciplinaritacs
dc.subjecttýmová prácecs
dc.subjectsoft skillscs
dc.subjectobchodcs
dc.titleHow to Develop Skills of Designers and be Ready for Business?en
dc.title.alternativeJak rozvíjet dovednosti designerů a přípravu pro podnikání?cs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe year 2020 significantly expanded our communication possibilities through a global pandemic. We have become people online. In the world of product design, where the final work depends on the cooperation of several different professions, online communication has become key for teamwork and thus for a successful business. We all learned it on the fly as best we could. But if we know which soft skills, we need to strengthen to make our teamwork more effective and our results better, we do not have to go the way of trial and error. This study aimed to map key soft skills in product design students from three different universities and in a group of professional designers in the context of their successful work in a highly competitive market. It turned out that interdisciplinary work in the online mode is not completely simple for this target group, but at the same time the preferred competencies were named, that can be the basis for the opening of different educational courses at universities or at other professional institutions.en
dc.subject.translatedproduct designen
dc.subject.translatedinterdisciplinarityen
dc.subject.translatedteamworken
dc.subject.translatedsoft skillsen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.identifier.doi10.26855/jhass.2021.01.005
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934728
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
20210206175417.pdf160,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47150

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD