Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorDvořáková, Irena
dc.contributor.authorProšková, Petra
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2022-05-23T06:10:06Z
dc.date.available2022-05-23T06:10:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 51-55.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1092-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47578
dc.description.abstractPříspěvek je věnován dvěma souvisejícím projektům – Heuréka a Elixír do škol. Oba projekty hrají významnou roli při podpoře učitelů, kteří se věnují přírodovědnému vzdělávání od mateřských po střední školy. V článku jsou oba projekty krátce popsány, hlavní část příspěvku je věnována dopadu těchto projektů a ohlasům učitelů.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.subjectHeurékacs
dc.subjectElixír do školcs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícs
dc.subjectprojektcs
dc.titlePodpora učitelů jako jedna z metod rozvoje přírodovědného vzdělávání na různých typech školcs
dc.title.alternativeCapacity building of teachers as the way to support the teaching of natural sciences in preschool, primary and secondary levelen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper is dedicated to two related projects - Eureka and Elixir to Schools. Both projects have been playing an important role in the support of teachers of natural sciences from kindergarten to high school. This article briefly describes both projects. The main part of the paper deals with the impact of the project activities and the teachers’ feedback.en
dc.subject.translatedEurekaen
dc.subject.translatedElixir to Schoolsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedscientific educationen
dc.subject.translatedprojecten
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy9_sbornik-51-55.pdfPlný text514,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47578

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.