Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKácovský, Petr
dc.contributor.authorKoudelková, Věra
dc.contributor.authorSnětinová, Marie
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2022-05-23T06:21:14Z
dc.date.available2022-05-23T06:21:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 61-67.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1092-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47580
dc.description.abstractSrovnávací studie, jejíž výsledky jsou v příspěvku prezentovány, se věnuje výuce fyziky na nižším stupni sekundárního vzdělávání. Cílem studie bylo porovnat předepsané kurikulum v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku na základě kurikulárních dokumentů těchto zemí. Především se toto porovnání zaměřilo na vzdělávací obsah, očekávané výstupy, mezipředmětové vzdělávání a průřezová témata, vzdělávací metody, hodnocení a kompetencecs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.subjectsrovnávací studiecs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectEstonskocs
dc.subjectPolskocs
dc.subjectSlovinskucs
dc.subjectkurikulární dokumentycs
dc.titlePřístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinskucs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper presents results of a comparative study dealing with physics education at lower secondary schools. The main aim of the study is to compare national curricula of four chosen countries – the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia. The study focuses on comparison of teaching content and learning outcomes in physics, interdisciplinary education and cross-curricula subjects, educational methods and assessment and field- specific key competencesen
dc.subject.translatedcomparative studyen
dc.subject.translatedCzech Republicen
dc.subject.translatedEstoniaen
dc.subject.translatedPolanden
dc.subject.translatedSloveniaen
dc.subject.translatedcurricular documentsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy9_sbornik-61-67.pdfPlný text580,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47580

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.