Název: Music pedagogy in the context of Ethnopedagogy: Theoretical background of music education in regional culture-oriented schools in Slovakia
Autoři: Krušinská, Martina
Citace zdrojového dokumentu: Paedagogia Musica. 2022, č. 2, s. 41-56.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: University of West Bohemia in Pilsen
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/50556
https://old.fpe.zcu.cz/khk/musica-paedagogia/Archiv/02_2022_Paedagogia-Musica.pdf
ISSN: 2788-2047
Klíčová slova: etnopedagogika;lidové umění;hudební výchova;principy hudební pedagogiky;základní školy;regionální školství;regionální kulturně orientovaná škola
Klíčová slova v dalším jazyce: ethnopedagogy;folk art;music education;principles of music pedagogy;primary schools;regional education;regional culture-oriented school
Abstrakt v dalším jazyce: The paper defines the subject of Ethnopedagogy, defines the basic lines of the content of music pedagogy in the ethnopedagogical context, specifies the music-pedagogical principles inspired by the nature of folk art creation, presents examples of good practice, and defines the concept of Music Education in regional-culture-oriented primary schools.
Práva: © Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2022)
Číslo 2 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvodni_strany.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
e-verze_FINAL-42-57.pdfPlný text836,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50556

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.