Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHorová, Helena
dc.date.accessioned2023-04-06T05:22:10Z
dc.date.available2023-04-06T05:22:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationHorová, Helena; Vávra, Zdeněk (eds.) PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 31-41.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0479-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51809
dc.format11 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecttermíncs
dc.subjectterminologiecs
dc.subjectdefinicecs
dc.subjectfunkční stylcs
dc.titleTermín a definice v odborném funkčním stylu (pojednáno v rámci české a francouzské/frankofonní lingvistiky)cs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe aim of our study is to define terms term and definition as the basic units of professional functional style. The aim is to define both key terms with regard to their definitions established in Czech and French / Francophone linguistic sources. The introductory part deals with the definition of professional functional style. The second part defines the term, terminology and types of definitions.en
dc.subject.translatedtermen
dc.subject.translatedterminologyen
dc.subject.translateddefinitionen
dc.subject.translatedfunction styleen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/ZCU.PROFILINGUA.2021.31-41
dc.type.statusPeer revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KRO)
PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu
PROFILINGUA 2021: Cesty k porozumění textu

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
978-80-261-0479-7 (FINAL)-1-4.pdfPlný text104,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
978-80-261-0479-7 (FINAL)-31-41.pdfPlný text87,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51809

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.