Název: Strategická analýza vybraného podniku
Další názvy: Strategic analysis of the selected company
Autoři: Kuflik, Andriana
Vedoucí práce/školitel: Kutlák Jiří, Ing. Ph.D.
Oponent: Machová Kristýna, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56194
Klíčová slova: strategický management;strategická analýza;strategie;okolí podniku
Klíčová slova v dalším jazyce: strategic management;strategic analysis;strategy;company surroundings
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na provedení strategické analýzy vybraného podniku s cílem poskytnout doporučení, která by mohla podniku pomoci zlepšit svou pozici na trhu. Teoretická část práce poskytuje základní přehled o strategické analýze. V praktické části jsou vymezené analýzy zpracované pro zvolenou společnost TYC Kooperace s.r.o. Zjištěné výstupy umožnily pochytit důležité informace o okolí podniku, její silných a slabých stránkách, příležitostech a hrozbách. Na základě těchto zjištění autor uvádí doporučení, která se převážně týkají marketingové komunikace společnosti na sociálních sítích, úprav webových stránek a online reklamy. Tato práce představuje ucelený pohled na proces strategické analýzy a zároveň nabízí konkrétní doporučení pro budoucí strategii společnosti TYC Kooperace s.r.o
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on conducting a strategic analysis of the selected company with the aim of providing recommendations that could help the company improve its market position. The theoretical part of the thesis provides a basic overview of strategic analysis. In the practical section, analyses are outlined for the chosen company TYC Kooperace s.r.o. The findings allowed capturing important information about the company's environment, its strengths and weaknesses, opportunities, and threats.Based on these findings, the author presents recommendations primarily related to the company's marketing communication on social media, website adjustments, and online advertising. This work presents a comprehensive view of the strategic analysis process and also offers specific recommendations for the future strategy of the company TYC Kooperace s.r.o.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kuflik_0.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuflik_Andriana_v.pdfPosudek vedoucího práce130,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuflik Andriana_o.pdfPosudek oponenta práce132,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56194

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.