Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorIrcingová, Jarmila
dc.contributor.authorZahradníková, Šárka
dc.contributor.refereePavlák, Miroslav
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:40:48Z-
dc.date.available2012-08-20cs
dc.date.available2014-02-06T12:40:48Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier51398
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8372
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zmapovat problematiku krizového řízení, jeho nástroje a způsoby řešení krizové situace. Teoretická část práce objasňuje základní teoretická východiska problematiky krizového řízení, soustřeďuje se na zjištění příčin krize, určení její povahy a fáze, ve které se podnik nachází. Empirická část popisuje proces krizového řízení v konkrétním podniku (SP a. s.), přičemž hlavní důraz je kladen na identifikaci příčin krize, její řešení a analýzu vybraných finančních ukazatelů. Součástí praktické části je i návrh budoucí podnikové strategie na základě marketingových nástrojů (SWOT analýza).cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkrizové řízenícs
dc.subjectkrizový manažercs
dc.subjectkrizová komunikacecs
dc.subjectrestrukturalizacecs
dc.titleÚloha krizového manažera při krizovém řízení organizacecs
dc.title.alternativeThe Role of Crisis Manager in a Crisis Management Processen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to map the area of crisis management, its tools and methods of solution of crisis situations. The theoretical part centres around elementary theoretical background of crisis management, focusing on the process of crisis identification, identification of its causes, nature and the phases a company goes through. The practical part describes the process of crisis management in a specific company (SP Plc.), with emphasis on identification of crisis causes, its solution and the analysis of selected financial indicators. Additionally, the part includes practical suggestions of corporate business strategy based on marketing tools (SWOT analysis).en
dc.subject.translatedcrisis managementen
dc.subject.translatedcrisis manageren
dc.subject.translatedcrisis communicationen
dc.subject.translatedrestructuringen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Zahradnikova final version.pdfPlný text práce758,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zahradnikova v.pdfPosudek vedoucího práce644,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zahradnikova o.pdfPosudek oponenta práce534,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zahradnikova ob.pdfPrůběh obhajoby práce191,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8372

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.