Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTureček, Oldřich
dc.contributor.authorAdamovský, Martin
dc.contributor.refereeSýkora, Martin
dc.date.accepted2013-05-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:58:50Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2014-02-06T12:58:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier47479
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10041
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce zkoumá možnosti využití dozvukové komory jako nástrojepro efektové úpravy zvuku v hudebních nahrávkách. Cílem je nastínit možnosti využití dozvukové komory v oblasti zvukové a nahrávací techniky. Práce obsahuje kromě shrnutí základních principů prostorové akustiky i pohled na metody realizace dozvuku v minulosti a současnosti. Jádrem práce je pak realizace algoritmu dozvuku pomocí dvou typů stereofonní techniky snímání prostřednictvím výsledků měření dozvuku a vlastních frekvencí dozvukové místnosti.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprostorová akustikacs
dc.subjectdozvukcs
dc.subjectdozvuková komoracs
dc.subjectdoba dozvukucs
dc.subjectčinitel zvukové pohltivostics
dc.subjectdifúznostcs
dc.subjectvlastní kmitycs
dc.subjectakustické materiálycs
dc.titleMožnosti realizace dozvuku v nahrávkách pomocí dozvukové komorycs
dc.title.alternativeReverb effect realization using reverberation roomen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektroenergetiky a ekologiecs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis dissertation explores the possibility of using reverberation chamber as an element for effect modification of musical recordings. The main objective is to outline the possibilities of a reverberation chamber for sound and recording techniques. The work also contains a summary of the basic principles of architectural acoustics wiew of the methods of implementation of reverberation in the past and present. The main core of the work is to implement of the algorithm of reverb using two different types of stereo recording techniques through the results of measurement of self oscillations and reverberation time.en
dc.subject.translatedarchitectural acousticsen
dc.subject.translatedreverben
dc.subject.translatedreverberation chamberen
dc.subject.translatedreverberation timeen
dc.subject.translatedsound absorption coefficienten
dc.subject.translateddiffusionen
dc.subject.translatedself oscillationsen
dc.subject.translatedacoustic materialsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dozvukk.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047479_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce372,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047479_oponent.pdfPosudek oponenta práce331,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047479_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce210,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10041

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.