Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFlajtingr, Jiří
dc.contributor.advisorKůstka, Jakub
dc.contributor.authorRosecký, Lukáš
dc.contributor.refereeHavel, Radek
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:58:10Z
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:58:10Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53404
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10082
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na řešení projekčního a konstrukčního návrhu nabíječe vozové baterie trakčního vozidla. Práce popisuje obecný návrh topologie měniče a požadované parametry. Řeší výběr a dimenzování komponent a výpočet výkonových ztrát. Popisuje konstrukční návrh nabíječe vozové baterie trakčního vozidla a návrh jeho chladicího systému. Závěrem hodnotí dosažené výsledky.cs
dc.format52 s. (41880 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnabíječcs
dc.subjectbateriecs
dc.subjectměničcs
dc.subjectpulzní snižovač napětícs
dc.subjectjednofázový střídačcs
dc.subjectmůstkový usměrňovačcs
dc.subjectspínací ztrátycs
dc.subjectpropustné ztrátycs
dc.subjectanalýza prouděnícs
dc.subjectsdílení teplacs
dc.subjectchlazenícs
dc.subjectvýkonová elektronikacs
dc.subjecttranzistor IGBTcs
dc.subjectdiodacs
dc.titleProjekční a konstrukční řešení nabíječe trakční bateriecs
dc.title.alternativeDesign and construction of the traction battery chargeren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektroenergetiky a ekologiecs
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis presents solutions, the projection and the design, of the traction vehicle battery charger. The work describes the general design of the inverter topology and the required parameters. Solves selection and dimensioning of components, calculation of power losses. Describes the design of the vehicle battery charger and design of the cooling system. Finally, evaluate the results.en
dc.subject.translatedchargeren
dc.subject.translatedbatteryen
dc.subject.translatedinverteren
dc.subject.translatedpulse step-down inverteren
dc.subject.translatedsingle-phase inverteren
dc.subject.translatedbridge rectifieren
dc.subject.translatedswitching lossesen
dc.subject.translatedstatic lossesen
dc.subject.translatedflow analysisen
dc.subject.translatedheat transferen
dc.subject.translatedcoolingen
dc.subject.translatedpower electronicsen
dc.subject.translatedIGBTen
dc.subject.translateddiodeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lukas_Rosecky.pdfPlný text práce5,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053404_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce358,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053404_oponent.pdfPosudek oponenta práce313,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053404_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce301,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10082

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.