Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavíková, Marie | |
dc.contributor.author | Hanslová, Lucie Patricie | |
dc.contributor.referee | Mandysová, Daniela | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:59:09Z | - |
dc.date.available | 2012-06-12 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:59:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-01 | |
dc.identifier | 52238 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10175 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o muzikoterapii, jejích formách, metodách, technikách a modelech. Zároveň se zaměřuje na definici a etiologii vzniku specifických poruch učení. Představuje možné kompenzační mechanismy, ať už čistě pedagogické nebo muzikoterapeutické. Dále přináší koncepci běžné vyučovací hodiny, kterou lze uplatnit na prvním i druhém stupni základní školy. Za hlavní cíl bylo vytyčeno hledání možností, jak zkvalitnit a zjednodušit edukační proces pro děti bez dysfunkcí i se specifickými poruchami učení. | cs |
dc.format | 45 s. (72 352 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52238 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | muzikoterapie | cs |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
dc.subject | technika | cs |
dc.subject | motorika | cs |
dc.subject | percepce | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.title | Muzikoterapie - pomoc v životě i ve škole | cs |
dc.title.alternative | Music Therapy - the help in life and at school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra hudební kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on the usage of methods and models of musicotherapy at educating children with specific learning disabilities. The thesis is divided into two chapters. In thetheoretical part I the author was dealing with musicotherapy, its determination, forms, methods, models. In the theoretical part II the author presented information about specific learning disabilities, the most often occured on the area of the Czech Republic and also pointed on the fact that the music is not only a means for pleasure of the ear, but it can also have a relaxation, regeneration and mainly a therapeutic might. | en |
dc.subject.translated | music therapy | en |
dc.subject.translated | specific learning disability | en |
dc.subject.translated | technique | en |
dc.subject.translated | motor activity | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | communication | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hanslova - BP.pdf | Plný text práce | 566,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanslova_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 686,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanslova_posudek_BP_oponent_Mandysova.pdf | Posudek oponenta práce | 622,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanslova_prubeh_obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 155,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10175
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.