Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Marie
dc.contributor.authorHanslová, Lucie Patricie
dc.contributor.refereeMandysová, Daniela
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:59:09Z-
dc.date.available2012-06-12cs
dc.date.available2014-02-06T12:59:09Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-01
dc.identifier52238
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10175
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o muzikoterapii, jejích formách, metodách, technikách a modelech. Zároveň se zaměřuje na definici a etiologii vzniku specifických poruch učení. Představuje možné kompenzační mechanismy, ať už čistě pedagogické nebo muzikoterapeutické. Dále přináší koncepci běžné vyučovací hodiny, kterou lze uplatnit na prvním i druhém stupni základní školy. Za hlavní cíl bylo vytyčeno hledání možností, jak zkvalitnit a zjednodušit edukační proces pro děti bez dysfunkcí i se specifickými poruchami učení.cs
dc.format45 s. (72 352 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmuzikoterapiecs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjecttechnikacs
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectpercepcecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleMuzikoterapie - pomoc v životě i ve školecs
dc.title.alternativeMusic Therapy - the help in life and at schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on the usage of methods and models of musicotherapy at educating children with specific learning disabilities. The thesis is divided into two chapters. In thetheoretical part I the author was dealing with musicotherapy, its determination, forms, methods, models. In the theoretical part II the author presented information about specific learning disabilities, the most often occured on the area of the Czech Republic and also pointed on the fact that the music is not only a means for pleasure of the ear, but it can also have a relaxation, regeneration and mainly a therapeutic might.en
dc.subject.translatedmusic therapyen
dc.subject.translatedspecific learning disabilityen
dc.subject.translatedtechniqueen
dc.subject.translatedmotor activityen
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hanslova - BP.pdfPlný text práce566,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanslova_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdfPosudek vedoucího práce686,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanslova_posudek_BP_oponent_Mandysova.pdfPosudek oponenta práce622,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanslova_prubeh_obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce155,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10175

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.