Název: Hybrid Terrain Shadow Ray Casting
Autoři: Sakalauskas, Tomas
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2008: Communication Papers: The 16-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS: University of West Bohemia, Plzen, Czech Republic, February 4 - 7, 2008, p. 175-182.
Datum vydání: 2008
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2008/Papers_2008/short/!_WSCG2008_Short_final.zip
http://hdl.handle.net/11025/11119
ISBN: 978-80-86943-16-9
Klíčová slova: krajinné stíny;vizualizace vysokého pole;vykreslování;detekce siluety;terén
Klíčová slova v dalším jazyce: landscape shadows;height field visualization;rendering;ray casting;silhouette detection;terrain
Abstrakt: This paper describes an efficient algorithm for real-time terrain shadowing by directional light. The main concept for this algorithm is fast preprocessing stage in model space that dramatically speeds up shadow calculation for pixels in rasterization phase. Preprocessing is very fast and can be performed every frame still achieving interactive frame rates. Therefore it is suitable for dynamic height field and moving light source visualization.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2008: Communication Papers

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sakalauskas.pdfPlný text2,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11119

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.