Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSkala, Václav
dc.date.accessioned2015-01-19T12:13:37Z-
dc.date.available2015-01-19T12:13:37Z-
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationInternational Conference Algorithms’95, Nizke Tatry, Slovak Republik, p. 221-226en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/11827
dc.description.abstractNew algorithms Point-in-Polygon and line clipping algorithms are very often used especially in computer graphics applications. Algorithms usually have O(N) or O(lg N) complexities. New algorithms with O(l) expected complexity has been developed using pre-processing. The interesting feature of presented algorithms is that memory requirements depend on geometrical properties of polygons. The presented approach can be considered as an alternative method to parallel processing.en
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.relation.ispartofseriesAlgorithms’95en
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectořezávání přímkycs
dc.subjectsložitost algoritmůcs
dc.subjectparalelní programovánícs
dc.titleAlgoritmy se strukturální složitostí menší než optimální aneb K čemu je programováníen
dc.typepreprintcs
dc.typepreprinten
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versiondraften
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedline clippingen
dc.subject.translatedalgorithm complexityen
dc.subject.translatedparallel processingen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Preprinty / Preprints (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skala_1995_Alg-struct-slozitost.pdfPlný text631,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11827

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.