Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda, Michal
dc.contributor.authorHlaváčková, Marie
dc.contributor.refereeVágnerová, Petra
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:21:52Z-
dc.date.available2011-12-20cs
dc.date.available2015-03-25T09:21:52Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-23
dc.identifier51108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12025
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá stomatologickou problematikou, která je předávána žákům základních škol. Dělí se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží o vymezení stomatologické prevence, popsání stomatologických preventivních programů, zařazení stomatologické problematiky do předmětu Výchova ke zdraví dle RVP, analyzuje vybrané učebnice a navrhuje konkrétní informace o stomatologické problematice, které by měly být v učebnicích zmíněny. Praktická část zjišťuje, jaké vědomosti mají žáci v oblasti orálního zdraví a dále jaký názor mají žáci na výuku stomatologické problematiky. Získaná data jsou zpracována a prezentována formou grafů, po nichž následuje vyhodnocení a závěr práce.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectpreventivní stomatologický programcs
dc.subjectvýchova ke zdravícs
dc.titlePreventivní stomatologický program v kontextu výchovy ke zdravícs
dc.title.alternativeThe preventive dental program in the context of health education.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy thesis is dealing with dental problematics, which is brought to elementary school children. It is devided into two parts, theoretic and empiric. The teoretic part is trying to define dental prevention, to describe dental prevention programs. adding of dental problematics into the Health Education program, to analyze selected textbooks and to suggest specific information about dental problematics, that should be mentioned in those textbooks. Empiric part finds out the level of dental health knowledge possessed by children and their opinion on teaching about dental problematics. Collected data are shown and explained by graphs, that are followed by evaluation and conclusion.en
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedprevention dental programen
dc.subject.translatedhealth educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Hlavackova.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce399,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova - oponent.pdfPosudek oponenta práce408,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavackova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce86,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12025

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.