Název: Soubor sedmi výukových panelů a jejich grafické řešení
Další názvy: A set of seven panels, tutorials and graphic design
Autoři: Stieberová, Alexandra
Vedoucí práce/školitel: Poláček, Stanislav
Oponent: Lukavský, Jindřich
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12290
Klíčová slova: Karel IV.;Marie Terezie;Vladislav Jagellonský;Přemysl Otakar I.;Přemysl Otakar II.;Jiří z Poděbrad;Jan Lucemburský;pop art;Andy Warhol;výukové panely
Klíčová slova v dalším jazyce: Karel IV.;Maria Theresa;Vladislav Jagiello Ottokar II.;Ottokar II.;George of Podebrady;John of Luxembourg;pop art;Andy Warhol;educational panels
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce bylo vytvořit soubor sedmi výukových panelů a jejich grafické řešení se zaměřením na dějepis. V rámci praktické části vzniklo sedm výukových panelů zaměřených na nejvýznamější panovníky naší historie. Obsahem teoretické části je seznámení s panovníky a jejich životem, dále uvádím zdroje mé inspirace a popis mnou vyrobených výukových panelů.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of my thesis was to create a set of seven educational panels and graphic design with a focus on history. In the practical part of the resulting seven learning modules focusing on the most important rulers of our history. The theoretical part is an introduction to the rulers and their life, and I present my inspiration and made me a description of educational panels.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
teoreticka cast.pdfPlný text práce338,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Stieberova Alexandra - vedouci - Polacek - 2014.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN - Stieberova Alexandra - oponent - Lukavsky - 2014.pdfPosudek oponenta práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Stieberova Alexandra 2014.pdfPrůběh obhajoby práce373,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12290

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.